چرا سخنان سرمربی مستعفی سردار بوکان سانسور شد؟

سرویس موکریان، افشاگریهای سرمربی مستعفی سردار بوکان سبب شد که یکی از رسانه های نزدیک به نماینده سابق و و اداره ورزش و جوانان بوکان، از لایو 40 دقیقه ای او، تنها دو دقیقه منتشر کنیم.

سرویس موکریان، افشاگریهای سرمربی مستعفی سردار بوکان سبب شد که یکی از رسانه های نزدیک به نماینده سابق و و اداره ورزش و جوانان بوکان، از لایو 40 دقیقه ای او، تنها دو دقیقه منتشر کنیم.
حسن  معروف پور حسن معروف پور

​​​​​​​به گزارش زریان موکریان، فرید قلندری سرمربی تیم سردار بوکان بعد از خداحافظی از تیم سردار در یک لایو اینستاگرام به تشریح دلایل این تصمیم خود پرداخت.

در حالی که این لایو ۴۰ دقیقه طول کشید اما تنها دو دقیقه آن در فضای مجازی بازنشر شد که قلندری در این دو دقیقه از نماینده بوکان و فرماندار این شهرستان به شدت انتقاد کرد.

سانسور و حذف 38 دقیقه از این لایو، واکنش قلندری را به همراه داشت. وی در یک کامنت نوشت: کاری که انجام شد مصداق حمایت از کسی دیگر برای تخریب اقای حببب زاده است‌.

وی در ادامه نوشت:  من از حبیب زاده دلخور هستم ولی اتفاقا انسان بسیار شریفی است.

اما با توجه به افشاگریهای سرمربی مستعفی سردار بوکان به نظر می رسد مسئولان ورزشی و فوتبال بوکان می خواستند صدای قلندری در رسانه های جمعی منتشر نشود.

وی در این لایو، ضمن آنکه از پیشنهاد ۳۰۰ میلیون تومان به او جهت صدور کارت بازیکنی برای چهار نفر خبر داد، گفت: دوست شوکتی رییس هیئت فوتبال بوکان نبودم چون باج ندادم.

او مالکیت بوکان بر تیم سردار را یک دروغ چند ساله اعلام کرد و گفت مالک سردار، هیئت فوتبال استان است نه بوکان و یک فرد این تیم را با یک دروغ بزرگ برای منافع سیاسی خود به بوکان آورد.

او در ادامه مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی را مدیری بد و مصلحت اندیش خواند و گفت ما دوست شوکتی (رییس هیئت فوتبال بوکان) نبودیم چون باج ندادیم و نمی دهیم.

یک ماه قبل مالکیت تیم سردار بوکان با امضای یک تفاهم نامه توسط هیات فوتبال استان آذربایجان غربی به فردی به نام «علی کیانی» واگذار شد.

تنها چند روز بعد از عقد این تفاهم نامه اعلام شد که کیانی باید ضمانت نامه چند میلیاردی ارائه کند و گرنه تفاهم نامه باطل است. همزمان کیانی در اینستاگرام اعلام کرد که تهدید شده است .​​​​​​​/